Matematički mozaik
Zanimljive aktivnosti organizirane u timskom radu učenika s elementima igre doprinose boljem razumijevanju čak i vrlo složenih nastavnih sadržaja kao što je koncept funkcije u nastavi matematike. Prema ideji nastavnice matematike dr. sc. Željke Dijanić učenici 2.c razreda opće gimnazije uspješno su riješili dosta zahtjevan zadatak - 30 razbacanih kartica s grafovima, jednadžbama, točkama, tablicama i ostalim bitnim pojmovima uspješno su povezali i na kraju dobili točan mozaik traženog rješenja. Time ih učimo ne samo matematici nego i izuzetno važnoj kompetenciji modernog doba - organizaciji i provedbi suradničkog timskog rada.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Obrazovne institucije |
Pomoć pri učenju |
Dnevni tisak |
• Večernji list |
• Jutarnji list |
• 24 sata |
• Index.hr |
• SPARKLES |